همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

متن کامل سخنرانی مطهری که باعث تشنج در مجلس شد،حصرغیرقانونی است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: متاسفانه صدا و سیما در ایام 9 دی بر طبل تفرقه کوبیددر حالی که مردم در 9 دی برای برائت از تفرقه‌افکنان دو طرف فتنه به خیابان آمدند.

علی مطهری در جلسه علنی امروز در نطق میان‌دستور خود با تبریک میلاد پیامبر اسلام (ص) گفت: مشاهده کردیم که گویی نوعی تقسیم‌کار بین میلاد پیامبر اسلام (ص) و بزرگداشت ائمه اطهار(ع) بین شیعه و سنی رواج پیدا کرده است٬ به گونه‌ای که بزرگداشت اهل بیت به شیعه و بزرگداشت میلاد پیامبر به اهل سنت واگذار شده است که این خود نقطه ضعفی بسیار بزرگی است.

این نماینده مجلس با اشاره به عملکرد سازمان صداوسیما گفت: متاسفانه صداوسیما در این‌باره در مقایسه با بزرگداشت جشن ملی چون نوروز٬ بسیار ضعیف عمل کرده است.

وی با اشاره به این نوع عملکرد گفت: ما در وحدت اسلامی نه پیشرفت٬ بلکه پسرفت داشته‌ایم و علت این است که بیش‌تر حرف زده و کمتر عمل کرده‌ایم.

علی مطهری تصریح کرد: چگونه وقتی ما اجازه ساخت یک مسجد به اهل سنت در پایتخت را نمی‌دهیم انتظار وحدت داریم؟ آنها نیز در مکه و مدینه این موضوع را به نحوی جبران می‌کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تندروهای هر دو طرف در این موضوع بسیار مقصر هستند و نقش آنها بسیار آشکار است. تا زمانی که بسیاری از اهل سنت، شیعه را مشرک می‌داند و مداحان نیز حتی در مراسم میلاد پیامبر بر طبل تفرقه می‌کوبند و مسائلی مانند مسائل حضرت زهرا(س) را مطرح می‌کنند٬ بنابراین دسترسی به وحدت امکان‌پذیر نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.