همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

السلام علیک یا رسول الله یا خاتم النبیا یا محمد مصطفی!!!

السلام علیک یا رسول الله یا خاتم النبیا یا محمد مصطفی!!!

من میبالم که بعد از 1400سال از بعثت شما میگویم:اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله و می دانم نور حق پر فروغ وبی پایانست ،

یا رسول الله من شرمسارم که به عنوان یک مسلمان نتوانستم ذره ای کوچک از تجلی سنت وآیینتان باشم ،ومن به بزرگی وعظمت خداوند ایمان آوردم و این هم حاصل زحمات شما و اهل بیت شماست، ای رسول خدا می دانم اگر دراین زمان شما حاضر بودید با رافت اسلامی ومهربانیتان که آن هم قدری از ذات حق تعالی است با آن بنده ای از بندگان خدا که دست به قلم شده وبه صاحت مقدس شما اهانت کرد برخورد میکردید . اما چه سود که آن شخص  از جهالت خود دست به این عمل ناپسند زده است.

ومن ازخداوند بزرگ برای تمامی بندگان الخصوص خودم طلب مغفرت دارم  واین اقدام اخیر نشریه چارلی هاب و حامیانشان را محکوم می کنم.

((ید الله فوق ایدیهم))

جانشین فرماندهی پایگاه شهید مطهری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.