http://turkicstudies.blogfa.com
به امید نظردهیهای فعال جهت هر چه غنی تر کردن این وبلاگ جدید.
ابراهیم رفرف
مانند دخترکی تنها وسر درگم در میان انبوه جمعیت!!!!
دخترک شاد و شرور این قصه،گاهی نای نفس کشیدن وادامه زندگی را ندارد....
حس وحال دخترک کبریت فروشی را دارد که لحظاتی به آغاز سال نو نمانده است واو مصرانه در صدد فروش کبریتهایی است که خریداری ندارد....
یا شاید این دخترک دلتنگ ژان والژان عزیزش است که اندکی است از او بیخبر است....
ویا از هاچ بودن و سرگشتگی و کنکاش خسته شده است و بعد یافتن مادر دیده که اگر این مادر عاطفه داشت که از همان طفولیت رها یش نمیکرد و او را به بقیه نمیسپرد ونمیرفت پی زندگی خویش!!!
این دخترک هنوز هم گاهی دلگیر میشود ، هنوز هم در خلوت خویش برای پدر بی مسئولیت وبی عاطفه اش اشک میریزد!!!هنوز هم نتوانسته جوابی برای سوال خویش بیابد که گناهش چه بود که در کودکی نمیدانست پدر را باید داشته بپندارد یا نداشته!!!
اما باید رفت،باید تا ته این داستان رفت،دخترک هنرپیشه نقش اول این بازیست....بی او نمیشود....باقی بازیگران این قصه کم می آورند.پس باید برود ومثل همیشه با لبخندی بر لب به همگان بفهماند که او هنوزهمان دخترکیست که صدای خنده هایش در سراسر این زمین جاریست....
مهم نیست که چه حس وحالی درون اوست،مهم اینست که خیلی ها نمیتوانند او را افسرده ببینند،پس به عشق عزیزانش باز لبخند میزند،باز لبخند میزند وباز.......
سیمبالا اینروزها بهانه دیگری برای تنفس دارد.....
در مورد معرفی کتاب:
مشکل اصلی دانشجویان پایه ای بوده و در الگوریتم می باشد
کتاب الگوریتم آقای جعفرنژاد برای این منظور کافی است و البته تجزیه و تحلیل تمارین موجود در کتاب
تا چند روز دیگر چند جزوه در این مورد در وبلاگ قرار خواهم داد
ردیف |
نام ونام خانوادگی دانشجو |
نمره نهایی |
1 |
اکبری حامد |
18/5 |
2 |
اندابجدید پریسا |
14/75 |
3 |
ادیب میلاد |
14/75 |
4 |
آقایرزاده رباب |
12/5 |
5 |
برزگری رامین |
17 |
6 |
پورحسن محمد |
13 |
7 |
پناهی حامد |
13 |
8 |
توکلی امین |
12 |
9 |
جبرئیلی اصغر |
15 |
10 |
حسن زاده ایشااله |
13 |
11 |
حق نظری راحله |
13 |
12 |
رضازاده روح اله |
12/5 |
13 |
رضایی احد |
14/25 |
14 |
ریاحی یلدا |
17 |
15 |
ریحان زاده پروانه |
13 |
16 |
رحمانی فاطمه |
16/75 |
17 |
زارع غلامرضا |
12/75 |
18 |
زارعی مهسا |
11/5 |
19 |
زارع پور هادی |
16/5 |
20 |
سیف پور صیاد |
16/5 |
21 |
شایق شادی |
18/5 |
22 |
توحید شیر دل |
13 |
23 |
عبداله پور الناز |
13/75 |
24 |
علیزاده مرتضی |
15 |
25 |
عباس پور رقیه |
15/5 |
26 |
فرهادی ابوالفظل |
17 |
27 |
فرضی مریم |
19/25 |
28 |
فتحی علی |
17/75 |
29 |
فاتحی رامین |
15/25 |
30 |
قنبری فریبا |
16/25 |
31 |
ملاعباسی هادی |
16/25 |
32 |
محجوب آرش |
17/25 |
33 |
مردانی فاطمه |
14 |
34 |
محرمی محمد |
16/5 |
35 |
نجفی خدیجه |
19/25 |
36 |
نظیری سید هادی |
20 |
دانشجویان درصورت داشتن ھرگونه اعتراض به نمراتاعلام شده ظرف مدت یک ھفته فرصت دارند تا اعتراض خودرابه آدرس masoudim90@gmil.comارسال نمایید
اهداف رفتاری دانش: مسجد را به عنوان یک نهاد دینی توصیف می کند. فهمیدن: خلاصه ای از درس بیان می کند. به کار بستن: از فعالیت های متنوع در نسجد استفاده ی بهینه می کند. (حضور و شرکت در نهاد مسجد) ارتباط با خلق تجزیه و تحلیل: فعالیت هایی که در مسجد انجام می گیرد را از سایر فعالیت ها تفکیک می کند. ترکیب: با توجه به متن درس و سخنان معلم نتیجه می گیرد مسجد فقط محل برگزاری نماز نیست. ارزشیابی: درباره ی تاثیر مشارکت مردم و رونق و فعالیت مسجد قضاوت می کند. عاطفی: درک و فهم: فعالیت های مختلف در نسحد را نام می برد. پاسخ دادن:به سوالات مختلف در کلاس پاسخ مناسب می دهد. ارزش گزاری: در فعالیت های گروهی با علاقه و رغبت شرکت می کند. سازماندهی ارزش ها: برای بالا بردن سطح کیفی مسجد راهکار ارائه می دهد. روانی -
حرکتی: مشاهده و تقلید:متن درس را مانند معلم می خواند.
اجرای مستقل:
کلمات جدید درس را مشخص کرده با آن جمله سازی می کند.
دقت در عمل:
متن درس را با دقت گوش داده خود را به جای نقش ها می گذارد.
عادی شدن:
برای شرکت در فعالیت های مسجد اقدام می کند.