همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

زمانی برای آموزش

روز اول/ سلام من از امور آموزش و پژوهش منطقه آزاد... تماس می گیرم برای یک دوره آموزشی کارکنان و ... بیست چهارم تا بیست و ششم همین ماه خوبه؟ خداحافظ

یک روز بعد/ همان شخص دیروزی: سلام، پیرو تماس دیروز مقدور هست که زمان دوره از هفده تا نوزدهم باشه؟ ممنون خداحافظ

یک روز بعدتر/ همکارِ شخصِ تماس گیرنده ی دیروز: سلام، می خواستم ببینم امکانش هست دوره، پونزدهم تا هفدهم برگزار بشه؟ ممنون خداحافظ

آخرین تماس/ وقتی صحبت تماس گیرنده تمام شد گفتم با عرض پوزش نمی تونم برای این دوره در خدمتتون باشم. وقتی پرسید چرا؟ دوباره پوزش خواستم و خداحافظی کردم. بعد با خودم گفتم، واحد آموزش و پژوهش؟ 4 بار تغییر تاریخ برای یک دوره آموزشی در عرض 4 روز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.