همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

♥130

ما که دقمرگ شدیم از دست این عکسای عقدیمون . از شهریور تا حالا هنوووووز این عکسا حاضر نشده شکلک های شباهنگShabahang

دو سه روز پیش عکاسه گفت سه روز دیگه که میشه فردا 500 هزار تومن بیارین فیلمتون حاضره عکسا هم آماده ست واسه فرستادن به تهران که آلبوم ایتالیایی رو بزنه . من که چشمم آب نمیخوره فیلم و عکسمون زودتر از بچه هامون به دستمون برسن .باز فردا که بریم حتما یه مشکل دیگه درست میشه ... ایشالا بچه هامون که دنیا اومدن عکسامون حاضر میشهزبانکده محصل

راستی گفتم بچه ها یادم اومد نمیدونم چرا چندوقته همش از این خوابا می بینم روم به دیوار 214920_Cherna-facepalm.gif

خب دست خودم نیست چیکار کنم ؟536620_phil_15.gif کلی هم استرس میگیرم تو خواب همش میگم ما بچه نمیخواستیم حالا چیکار کنیم؟؟؟ دیشب که خواب دیدم کار داشت به جاهای باریک می کشید و میخواستم بچه رو بفرستم اون دنیا481219_dodensmiley.gif ولی دیگه چون خیلی بزرگ شده بود نشد. خاک بر سرم52519_cfib5xsha13nqw3z.gif

خدا اون روزو نیاره که آدم انقدر پست و پلید بشه که بخواد دست به همچین کاری بزنه. خدایا توبه توبه توبه تو خوابم دیگه قول میدم از این کارا نکنم

حالا از خواب بگذریم و بیایم تو بیداری ...  بنده الان خونه ی خاله جونم هستم ناهار خونه ی این خاله دعوتیم .طفلی بچش مریضه و تب داره .خورش قیمه ی ناهار و بچه ی تبدارِشو سپرده به من و رفته سر کار منم حسابی مواظب هردوشون هستم  http://www.freesmile.ir/smiles/6322_bi_dandon.gif

خب میبینم که یه بوهایی داره میاد .ظاهرا بوی قیمه سوخته ست .من برم یه سر به غذا و بچه بزنم  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.